05.03.2019

UUSI ILME ANTOI SIIVET RD VELHON STRATEGIALLE

Faromedia suunnitteli RD Velholle uuden visuaalisen ilmeen ja konseptin, jolla brändiä voidaan jatkossa johtaa hallitusti.

Tuotekehitykseen ja ohjelmistosuunnitteluun keskittynyt RD Velho on kasvanut vinhalla vauhdilla. Yritys luo älykästä maailmaa tuomalla näkemystä, teknologiaa ja uudistuksia asiakkaidensa liiketoimintaan. Viimeisimmän yritysoston jälkeen RD Velhon olemus haluttiin saada viestimään paremmin yrityksen strategiasta.


Faromedian ja RD Velhon pitkään jatkunut yhteistyö mahdollisti sen, että uudistus päästiin käynnistämään nopeasti. Yrityksen visio ja strategiset suuntaviivat avattiin perusteellisesti, ja ajatukset paketoitiin visuaaliseen muotoon.

– Visuaalisen ilmeen uudistuksen yhteydessä meille oli tärkeää, että saimme uudet liiketoiminta-alueemme näkymään yrityksen ilmeessä. Nyt RD Velhon visuaalinen ilme ja slogan istuvat erinomaisesti strategiaamme. Hyvän lopputuloksen lisäksi arvostan sitä, että saimme brändin johtamisesta uutta näkemystä ja meitä myös haastettiin rohkeasti ottamaan askeleita eteenpäin, kertoo RD Velhon toimitusjohtaja Mika Kiljala

VISUAALINEN KONSEPTI HELPOTTAA PÄIVITTÄISTÄ TYÖTÄ

Uudistuksessa RD Velholle tuotettiin selkeä visuaalinen konsepti, jolla yrityksen brändiä on jatkossa helpompi johtaa hallitusti. Erityisesti päivittäiseen työhön toivottiin helpotusta ja selkeyttä.

– Saimme selkeät raamit ilmeen toteuttamiseen, ja nyt meillä on hyvä ohjeistus, jolla saamme kaikki RD Velhon materiaalit näyttämään meiltä. Tämä helpottaa päivittäistä työskentelyä. Konseptissa on nyt myös enemmän syvyyttä kuin ennen, toteaa RD Velhon markkinointijohtaja Kaisa Ruotsala.

Uuden konseptin myötä RD Velhon visuaalinen maailma on päivästä toiseen strategian mukaista, selkeästi tunnistettavaa, ja sitä voidaan toteuttaa tehokkaasti.

SUMUTORVI

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Pantone on valinnut vuoden 2024 väriksi lämpimän ja kodikkaan Peach Fuzzin (13-1023). Peach Fuzz on herkullinen persikan sävy, joka Pantonen mukaan välittää viestiä ystävällisyydestä, välittämisestä, yhteisöllisyydestä ja yhteistyöstä. In seeking a hue that echoes our...

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...