FARON TARINA
Sana Faro tarkoittaa usealla kielellä majakkaa ja yksi maailman seitsemästä ihmeestä oli majakka nimeltä Faros. Se johdatti jo ennen ajanlaskun alkua merenkävijöitä Aleksandrian kaupunkiin. Tarun mukaan Faros toi kaupunkiin tietoa ja rikkauksia.
Markkinoinnin majakkana myös Faromedia tavoittelee asiakkailleen positiivista kassavirtaa ja erinomaista ROI:ta (return of investment) välineinään rautainen liiketoimintaymmärrys ja pitkä kokemus markkinointiviestinnästä. Tuotamme asiakkaillemme jatkuvasti myös lisäarvoa – innostusta, tuoreinta tietoa, oppeja tai neuvoja kaikissa kohtaamisissa.
Me farolaiset eli ”majakanvartijat” pidämme asiakastyytyväisyyden lisäksi huolta myös omasta sisäisestä valostamme – intohimosta, uuden oppimisesta, ilosta, aktiivisuudesta ja ystävällisyydestä. Arvostamme samoja ominaisuuksia myös asiakkaissamme ja yhteistyökumppaneissamme.
Uskomme, että tapamme toimia valaisee yrityksesi markkinointimatkan ja erottaa meidät muista toimijoista.