05.03.2019

UUSI ILME ANTOI SIIVET RD VELHON STRATEGIALLE

Faromedia suunnitteli RD Velholle uuden visuaalisen ilmeen ja konseptin, jolla brändiä voidaan jatkossa johtaa hallitusti.

Tuotekehitykseen ja ohjelmistosuunnitteluun keskittynyt RD Velho on kasvanut vinhalla vauhdilla. Yritys luo älykästä maailmaa tuomalla näkemystä, teknologiaa ja uudistuksia asiakkaidensa liiketoimintaan. Viimeisimmän yritysoston jälkeen RD Velhon olemus haluttiin saada viestimään paremmin yrityksen strategiasta.


Faromedian ja RD Velhon pitkään jatkunut yhteistyö mahdollisti sen, että uudistus päästiin käynnistämään nopeasti. Yrityksen visio ja strategiset suuntaviivat avattiin perusteellisesti, ja ajatukset paketoitiin visuaaliseen muotoon.

– Visuaalisen ilmeen uudistuksen yhteydessä meille oli tärkeää, että saimme uudet liiketoiminta-alueemme näkymään yrityksen ilmeessä. Nyt RD Velhon visuaalinen ilme ja slogan istuvat erinomaisesti strategiaamme. Hyvän lopputuloksen lisäksi arvostan sitä, että saimme brändin johtamisesta uutta näkemystä ja meitä myös haastettiin rohkeasti ottamaan askeleita eteenpäin, kertoo RD Velhon toimitusjohtaja Mika Kiljala

VISUAALINEN KONSEPTI HELPOTTAA PÄIVITTÄISTÄ TYÖTÄ

Uudistuksessa RD Velholle tuotettiin selkeä visuaalinen konsepti, jolla yrityksen brändiä on jatkossa helpompi johtaa hallitusti. Erityisesti päivittäiseen työhön toivottiin helpotusta ja selkeyttä.

– Saimme selkeät raamit ilmeen toteuttamiseen, ja nyt meillä on hyvä ohjeistus, jolla saamme kaikki RD Velhon materiaalit näyttämään meiltä. Tämä helpottaa päivittäistä työskentelyä. Konseptissa on nyt myös enemmän syvyyttä kuin ennen, toteaa RD Velhon markkinointijohtaja Kaisa Ruotsala.

Uuden konseptin myötä RD Velhon visuaalinen maailma on päivästä toiseen strategian mukaista, selkeästi tunnistettavaa, ja sitä voidaan toteuttaa tehokkaasti.

SUMUTORVI

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen. Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi...

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

Markkinointiviestintää voi toteuttaa ketterästi ja tehokkaasti verkostomaisella toimintamallilla, jossa viestinnän toiminnot ostetaan palveluna. Puhtausala ry. ja Faromedia käynnistivät yhteistyönsä loppuvuodesta 2021, ja ovat tämän jälkeen hioneet yhteisen...

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa. Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman...

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu. Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan...

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...