28.10.2021

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa.

Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman hakukoneliikenteestä. Siksi Google My Business -sivusto on nykyisin verkkonäkyvyyden kannalta lähes yhtä tärkeä sivusto kuin yrityksesi oma verkkosivusto. 

Potentiaaliset asiakkaasi hakevat palveluita nykyisin ensimmäisenä verkosta ja odottavat saavansa nopeasti oikean – ja sen tärkeimmän – hakuosuman. Ajan tasalla oleva Google My Business -tili nostaa yrityksesi orgaanista näkyvyyttä (eli asiakkaille tarjottavia hakutuloksia) verkossa ja voit sen avulla palvella asiakkaitasi kilpailijoitasi paremmin. 

Google My Business -sivun hyödyt: 

  • Yrityksesi löytyy paremmin Googlessa tehdyistä hauista. Voit erottua kilpailijoistasi tarjoamalla tietoa yrityksesi palveluista jo silloin, kun potentiaalinen asiakkaasi tekee Google-haun. 
  • Asiakkaasi saavat ajo-ohjeet yritykseesi yhdellä napin painalluksella. 
  • Asiakas voi soittaa sinulle suoraan yhdellä klikkauksella mobiilihaun avulla, eikä hänen tarvitse mennä etsimään yhteystietoja verkkosivuiltasi. 
  • Voit kerätä arvokasta asiakaspalautetta sivujen avulla. 
  • Voit hallita Google Mapsissa näkyviä sijaintitietoja. 
  • Google My Business on ilmainen ja helppokäyttöinen, sijaintivarmistuksen jälkeen sivun tietoja on helppoa muokata.
  • Voit tehdä sivuille postauksia, jotka nostavat näkyvyyttäsi entisestään. Postaukset näkyvät Googlen hakutulossivulla, Google My Business -sivulla sekä Google Mapsissa. 
  • Kun otat mobiilipalvelun käyttöösi, näet applikaatiosta ajantasaista tietoa klikkauksista, puheluista ja varauksista.
  • Google My Business on alustana ilmainen! 

Jos tarvitset apua Google My Business -tilin käyttöönotossa tai kehittämisessä, ota yhteyttä, niin jutellaan lisää. Voimme auttaa sinua tarvitsemallasi tavalla:

  • voimme hallinnoida koko tiliä,
  • tukea sinua sen kehittämisessä tai
  • antaa sinulle vinkkejä, joilla saat tilisi tehokkaampaan käyttöön. 

SUMUTORVI

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...