28.10.2021

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa.

Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman hakukoneliikenteestä. Siksi Google My Business -sivusto on nykyisin verkkonäkyvyyden kannalta lähes yhtä tärkeä sivusto kuin yrityksesi oma verkkosivusto. 

Potentiaaliset asiakkaasi hakevat palveluita nykyisin ensimmäisenä verkosta ja odottavat saavansa nopeasti oikean – ja sen tärkeimmän – hakuosuman. Ajan tasalla oleva Google My Business -tili nostaa yrityksesi orgaanista näkyvyyttä (eli asiakkaille tarjottavia hakutuloksia) verkossa ja voit sen avulla palvella asiakkaitasi kilpailijoitasi paremmin. 

Google My Business -sivun hyödyt: 

  • Yrityksesi löytyy paremmin Googlessa tehdyistä hauista. Voit erottua kilpailijoistasi tarjoamalla tietoa yrityksesi palveluista jo silloin, kun potentiaalinen asiakkaasi tekee Google-haun. 
  • Asiakkaasi saavat ajo-ohjeet yritykseesi yhdellä napin painalluksella. 
  • Asiakas voi soittaa sinulle suoraan yhdellä klikkauksella mobiilihaun avulla, eikä hänen tarvitse mennä etsimään yhteystietoja verkkosivuiltasi. 
  • Voit kerätä arvokasta asiakaspalautetta sivujen avulla. 
  • Voit hallita Google Mapsissa näkyviä sijaintitietoja. 
  • Google My Business on ilmainen ja helppokäyttöinen, sijaintivarmistuksen jälkeen sivun tietoja on helppoa muokata.
  • Voit tehdä sivuille postauksia, jotka nostavat näkyvyyttäsi entisestään. Postaukset näkyvät Googlen hakutulossivulla, Google My Business -sivulla sekä Google Mapsissa. 
  • Kun otat mobiilipalvelun käyttöösi, näet applikaatiosta ajantasaista tietoa klikkauksista, puheluista ja varauksista.
  • Google My Business on alustana ilmainen! 

Jos tarvitset apua Google My Business -tilin käyttöönotossa tai kehittämisessä, ota yhteyttä, niin jutellaan lisää. Voimme auttaa sinua tarvitsemallasi tavalla:

  • voimme hallinnoida koko tiliä,
  • tukea sinua sen kehittämisessä tai
  • antaa sinulle vinkkejä, joilla saat tilisi tehokkaampaan käyttöön. 

SUMUTORVI

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen. Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi...

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

Markkinointiviestintää voi toteuttaa ketterästi ja tehokkaasti verkostomaisella toimintamallilla, jossa viestinnän toiminnot ostetaan palveluna. Puhtausala ry. ja Faromedia käynnistivät yhteistyönsä loppuvuodesta 2021, ja ovat tämän jälkeen hioneet yhteisen...

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu. Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan...

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

Sähkötekniikka-alalla toimiva Eurolaite sai helposti päivitettävät ja selkeät verkkosivut, joiden sisältö rakennettiin kattavan tuoteluettelon varaan. Eurolaitteessa oli tovi mietitty verkkosivujen perusteellista remonttia, sillä vanhat sivut olivat yksinkertaisesti...