Faromedia oli mukana avaamassa seitsemää kuntokeskusta syksyllä 2019. Yksi näistä oli Fit Pietarsaari yrittäjänään Mari Holm. Hyvä ja toimiva yhteistyö siivitti Pietarsaaren ennakkomyynnin tavoitteeseensa.
Faromedia on viimeisen viiden vuoden aikana ollut lanseeraamassa noin 40 kuntosalia eri puolille Suomea. Ennen markkinoinnin käynnistämistä kuntokeskuksen ennakkomarkkinoinnille (presales) asetetaan tavoite, ja markkinointitoimet suunnitellaan tilanteen ja tavoitteiden mukaisesti. Näin toimittiin myös Pietarsaaressa, ja ennakkomyynnille asetettu tavoite täyttyi ennen kuntosalin avaamista. Markkinoinnin lisäksi sujuvaan starttiin vaikutti Ole.Fit-kuntokeskusketjun hyvin toimiva konsepti.
”SUJUVAA YHTEISTYÖTÄ KUNTOSALIN MARKKINOINNISSA”
Holm on tyytyväinen, että myyntitavoitteet saavutettiin ja yhteistyö markkinoinnin parissa oli kaikin puolin sujuvaa koko presalesajan.
– Meitä kuunneltiin ja kannustettiin koko ajan. Erityisen tyytyväinen olin siihen, kuinka saimme koko ajan lisätietoa markkinoinnista ja sen onnistumisesta. Pietarsaarelaiset kiinnostuivat kuntokeskuksestamme todella isosti, kiitos hyvän markkinoinnin!
Kuntokeskuksen hyvin toimineen markkinoinnin lisäksi Holm kokee oppineensa markkinoinnista kuluneen vuoden aikana.
– Erityisesti sen, että jatkuva markkinointi on kuntosalitoiminnassa todella tärkeää, Holm nauraa.
Fit Pietarsaari ja Faromedia ovat jatkaneet yhteistä markkinontimatkaansa myös ennakkomarkkinointiajan jälkeen.
– Suosittelen Faromediaa kumppaniksi myös muille avautuville ja toiminnassa oleville kuntokeskuksille, Holm huikkaa.