18.02.2020

KUNTOKESKUS FIT PIETARSAARI SAI LENTÄVÄN LÄHDÖN 

Faromedia oli mukana avaamassa seitsemää kuntokeskusta syksyllä 2019. Yksi näistä oli Fit Pietarsaari yrittäjänään Mari Holm. Hyvä ja toimiva yhteistyö siivitti Pietarsaaren ennakkomyynnin tavoitteeseensa. 

Faromedia on viimeisen viiden vuoden aikana ollut lanseeraamassa noin 40 kuntosalia eri puolille Suomea. Ennen markkinoinnin käynnistämistä kuntokeskuksen ennakkomarkkinoinnille (presales) asetetaan tavoite, ja markkinointitoimet suunnitellaan tilanteen ja tavoitteiden mukaisesti. Näin toimittiin myös Pietarsaaressa, ja ennakkomyynnille asetettu tavoite täyttyi ennen kuntosalin avaamista. Markkinoinnin lisäksi sujuvaan starttiin vaikutti Ole.Fit-kuntokeskusketjun hyvin toimiva konsepti. 

”SUJUVAA YHTEISTYÖTÄ KUNTOSALIN MARKKINOINNISSA”

Holm on tyytyväinen, että myyntitavoitteet saavutettiin ja yhteistyö markkinoinnin parissa oli kaikin puolin sujuvaa koko presalesajan.
– Meitä kuunneltiin ja kannustettiin koko ajan. Erityisen tyytyväinen olin siihen, kuinka saimme koko ajan lisätietoa markkinoinnista ja sen onnistumisesta. Pietarsaarelaiset kiinnostuivat kuntokeskuksestamme todella isosti, kiitos hyvän markkinoinnin! 

Kuntokeskuksen hyvin toimineen markkinoinnin lisäksi Holm kokee oppineensa markkinoinnista kuluneen vuoden aikana. 
– Erityisesti sen, että jatkuva markkinointi on kuntosalitoiminnassa todella tärkeää, Holm nauraa. 

Fit Pietarsaari ja Faromedia ovat jatkaneet yhteistä markkinontimatkaansa myös ennakkomarkkinointiajan jälkeen. 
– Suosittelen Faromediaa kumppaniksi myös muille avautuville ja toiminnassa oleville kuntokeskuksille, Holm huikkaa. 

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ: 

SUMUTORVI

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen. Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi...

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

Markkinointiviestintää voi toteuttaa ketterästi ja tehokkaasti verkostomaisella toimintamallilla, jossa viestinnän toiminnot ostetaan palveluna. Puhtausala ry. ja Faromedia käynnistivät yhteistyönsä loppuvuodesta 2021, ja ovat tämän jälkeen hioneet yhteisen...

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa. Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman...

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu. Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan...

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...