13.06.2022

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen.

Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi ison remontin, jossa pankkisali muuttui kuntokeskukseksi. Vuonna 2021 Viitanen osti Kalajoella toimivan kuntokeskuksen, jolloin startti oli kevyempi: sali brändättiin uudelleen ole.fit-saliksi.

Ja tästä Viitasen vauhti on vain kiihtynyt. Keväällä 2022 Viitanen avasi Ole.Fit-ketjun ensimmäisen MINI-salin Kokkolan Koivuhakaan. Ja nyt viimeisimpänä uudistuksena on olut Beach Gymin avaaminen Kalajoen hiekkasärkille kesällä 2022. 

”Iso kiitos Faromedialle”

Faromedia on ollut Viitasen apuna markkinoinnissa kaikissa toimipaikoissa ja hankkeissa vuodesta 2020 alkaen. 

Toimiva markkinointi perustuu molemminpuoleiseen luottamukseen. Viitanen kiittää yhteistyötä Faromedian kanssa:
– Faromedian kanssa on helppo tehdä töitä. Yhteistyö on aina toiminut hyvin ja voin yrittäjänä luottaa, että markkinointi on hyvissä käsissä.

– Hyvällä markkinointitoimistolla on iso merkitys. Se vie yrittäjältä ison huolen pois, kun tietää markkinoinnin olevan kunnossa, summaa Viitanen.

”Markkinointi on kestävyyslaji” 

Faromedia on ollut kymmenen vuoden aikana mukana käynnistämässä lähes 50 kuntokeskuksen toimintaa eri puolilla Suomea ja Faromedialle on kehittynyt toimiva konsepti kuntokeskusmarkkinointiin ja etenkin kriittiseen presales-vaiheeseen. 

– Kuntokeskusmarkkinoinnissa on tärkeää aloittaa markkinointi hyvissä ajoin ennen avajaisia, kertoo Sanna Tapola Faromedialta.

Usein ajatellaan, että suurin panostus markkinointiin on tehty, kun kuntokeskus saadaan avattua. Todellisuudessa on kuulunut vasta lähtölaukaus.
– Markkinointi on kestävyyslaji, summaa Tapola. 

Kuntosalin markkinointi – onnistumisia ja yhteistyötä:

SUMUTORVI

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...