13.06.2022

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen.

Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi ison remontin, jossa pankkisali muuttui kuntokeskukseksi. Vuonna 2021 Viitanen osti Kalajoella toimivan kuntokeskuksen, jolloin startti oli kevyempi: sali brändättiin uudelleen ole.fit-saliksi.

Ja tästä Viitasen vauhti on vain kiihtynyt. Keväällä 2022 Viitanen avasi Ole.Fit-ketjun ensimmäisen MINI-salin Kokkolan Koivuhakaan. Ja nyt viimeisimpänä uudistuksena on olut Beach Gymin avaaminen Kalajoen hiekkasärkille kesällä 2022. 

”Iso kiitos Faromedialle”

Faromedia on ollut Viitasen apuna markkinoinnissa kaikissa toimipaikoissa ja hankkeissa vuodesta 2020 alkaen. 

Toimiva markkinointi perustuu molemminpuoleiseen luottamukseen. Viitanen kiittää yhteistyötä Faromedian kanssa:
– Faromedian kanssa on helppo tehdä töitä. Yhteistyö on aina toiminut hyvin ja voin yrittäjänä luottaa, että markkinointi on hyvissä käsissä.

– Hyvällä markkinointitoimistolla on iso merkitys. Se vie yrittäjältä ison huolen pois, kun tietää markkinoinnin olevan kunnossa, summaa Viitanen.

”Markkinointi on kestävyyslaji” 

Faromedia on ollut kymmenen vuoden aikana mukana käynnistämässä lähes 50 kuntokeskuksen toimintaa eri puolilla Suomea ja Faromedialle on kehittynyt toimiva konsepti kuntokeskusmarkkinointiin ja etenkin kriittiseen presales-vaiheeseen. 

– Kuntokeskusmarkkinoinnissa on tärkeää aloittaa markkinointi hyvissä ajoin ennen avajaisia, kertoo Sanna Tapola Faromedialta.

Usein ajatellaan, että suurin panostus markkinointiin on tehty, kun kuntokeskus saadaan avattua. Todellisuudessa on kuulunut vasta lähtölaukaus.
– Markkinointi on kestävyyslaji, summaa Tapola. 

Kuntosalin markkinointi – onnistumisia ja yhteistyötä:

SUMUTORVI

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

Markkinointiviestintää voi toteuttaa ketterästi ja tehokkaasti verkostomaisella toimintamallilla, jossa viestinnän toiminnot ostetaan palveluna. Puhtausala ry. ja Faromedia käynnistivät yhteistyönsä loppuvuodesta 2021, ja ovat tämän jälkeen hioneet yhteisen...

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa. Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman...

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu. Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan...

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...