16.11.2018

FIT VARKAUDEN ENNAKKO­MYYNTI­TAVOITE YLITTYI!

Faromedia toimi Fit Varkauden markkinointikumppanina kuntokeskuksen lanseerausvaiheessa kesällä ja syksyllä 2018. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, mihin vaikuttivat tehokkaan markkinoinnin lisäksi myös yrittäjän into sekä loppuun asti mietitty, selkeä kuntokeskuskonsepti.

Tiivis yhteistyö ja ideointi, tekemisen meininki sekä sitoutuminen noudattamaan markkinointisuunnitelmaa loivat menestyneen reseptin kuntosalin ennakkomarkkinoinnissa.

”MITÄ SOVIMME, SE PITI AIKATAULUJA MYÖTEN”

Kuntosalille generoitiin näkyvyyttä tasaisesti koko kesän ajan, ja asetetut välietapit saavutettiin myynnin suhteen nopeasti. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, ja hyvä näkyvyys sekä ennakkomyynnin aikana saavutettu positiivinen fiilis siivittivät  Fit Varkauden myyntiä myös, kun kuntosali avasi ovensa syyskuussa.

FIT VARKAUDEN KUNTOSALIYRITTÄJÄ KATJA KAILA: 

”Kesä oli työntäyteinen enkä olisi itse ehtinyt mitenkään tehdä kaikkea. Oli loistavaa, että osaava taho huolehti kuntosalin markkinoinnista ammattitaidolla! Mitä sovimme, se piti aikatauluja myöten. Faromedia jakoi kanssamme myös aiempaa kokemustaan kuntosalien ennakkomarkkinointivaiheesta, ja saimme paljon ideoita ja sparrausta markkinointiin.”

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ:

SUMUTORVI

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Pantone on valinnut vuoden 2024 väriksi lämpimän ja kodikkaan Peach Fuzzin (13-1023). Peach Fuzz on herkullinen persikan sävy, joka Pantonen mukaan välittää viestiä ystävällisyydestä, välittämisestä, yhteisöllisyydestä ja yhteistyöstä. In seeking a hue that echoes our...

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...