Faromedia toimi Fit Varkauden markkinointikumppanina kuntokeskuksen lanseerausvaiheessa kesällä ja syksyllä 2018. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, mihin vaikuttivat tehokkaan markkinoinnin lisäksi myös yrittäjän into sekä loppuun asti mietitty, selkeä kuntokeskuskonsepti.
Tiivis yhteistyö ja ideointi, tekemisen meininki sekä sitoutuminen noudattamaan markkinointisuunnitelmaa loivat menestyneen reseptin kuntosalin ennakkomarkkinoinnissa.
”MITÄ SOVIMME, SE PITI AIKATAULUJA MYÖTEN”
Kuntosalille generoitiin näkyvyyttä tasaisesti koko kesän ajan, ja asetetut välietapit saavutettiin myynnin suhteen nopeasti. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, ja hyvä näkyvyys sekä ennakkomyynnin aikana saavutettu positiivinen fiilis siivittivät Fit Varkauden myyntiä myös, kun kuntosali avasi ovensa syyskuussa.
FIT VARKAUDEN KUNTOSALIYRITTÄJÄ KATJA KAILA:
”Kesä oli työntäyteinen enkä olisi itse ehtinyt mitenkään tehdä kaikkea. Oli loistavaa, että osaava taho huolehti kuntosalin markkinoinnista ammattitaidolla! Mitä sovimme, se piti aikatauluja myöten. Faromedia jakoi kanssamme myös aiempaa kokemustaan kuntosalien ennakkomarkkinointivaiheesta, ja saimme paljon ideoita ja sparrausta markkinointiin.”