16.11.2018

FIT VARKAUDEN ENNAKKO­MYYNTI­TAVOITE YLITTYI!

Faromedia toimi Fit Varkauden markkinointikumppanina kuntokeskuksen lanseerausvaiheessa kesällä ja syksyllä 2018. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, mihin vaikuttivat tehokkaan markkinoinnin lisäksi myös yrittäjän into sekä loppuun asti mietitty, selkeä kuntokeskuskonsepti.

Tiivis yhteistyö ja ideointi, tekemisen meininki sekä sitoutuminen noudattamaan markkinointisuunnitelmaa loivat menestyneen reseptin kuntosalin ennakkomarkkinoinnissa.

”MITÄ SOVIMME, SE PITI AIKATAULUJA MYÖTEN”

Kuntosalille generoitiin näkyvyyttä tasaisesti koko kesän ajan, ja asetetut välietapit saavutettiin myynnin suhteen nopeasti. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, ja hyvä näkyvyys sekä ennakkomyynnin aikana saavutettu positiivinen fiilis siivittivät  Fit Varkauden myyntiä myös, kun kuntosali avasi ovensa syyskuussa.

FIT VARKAUDEN KUNTOSALIYRITTÄJÄ KATJA KAILA: 

”Kesä oli työntäyteinen enkä olisi itse ehtinyt mitenkään tehdä kaikkea. Oli loistavaa, että osaava taho huolehti kuntosalin markkinoinnista ammattitaidolla! Mitä sovimme, se piti aikatauluja myöten. Faromedia jakoi kanssamme myös aiempaa kokemustaan kuntosalien ennakkomarkkinointivaiheesta, ja saimme paljon ideoita ja sparrausta markkinointiin.”

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ:

SUMUTORVI

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen. Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi...

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

Markkinointiviestintää voi toteuttaa ketterästi ja tehokkaasti verkostomaisella toimintamallilla, jossa viestinnän toiminnot ostetaan palveluna. Puhtausala ry. ja Faromedia käynnistivät yhteistyönsä loppuvuodesta 2021, ja ovat tämän jälkeen hioneet yhteisen...

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa. Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman...

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu. Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan...

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...