18.02.2020

FIT TAMMISTON JA FAROMEDIAN TIIVIS KUMPPANUUS TUOTTAA TULOSTA

Kuntokeskus Fit Tammiston ja Faromedian suunnitelmallisen ja tuottavan yhteistyön valtteina ovat nopeus sekä rohkeus kokeilla ja kehittää uutta.

Faromedia on toiminut Fit Tammiston markkinointikumppanina kuntokeskuksen presalesvaiheesta, syksystä 2017 lähtien.
– Kun Faromedia otti kuntosalin ennakkomarkkinoinnin hoitaakseen, tulosta alkoi syntyä saman tien, kertoo Fit Tammiston yrittäjä Riku Kärkkäinen

KETTERÄ JA HYVIN TOIMIVA YHTEISTYÖMALLI KUNTOSALIN MARKKINOINNISSA

Yhteistyö on tiivistynyt entisestään, kun kuntokeskuksen asiakasvolyymi ja palvelutarjonta on saatu kasvuun. Luottamuksellisessa ilmapiirissä on mahdollista myös kokeilla ja testata rohkeasti uusia konsepteja. 
– Jatkuva näkyvyys on meille tärkeää, ja Faromedia pystyy vastamaan nopeasti hektiseen markkinointirytmiimme. Hyödynnämme vuosikalenteria ja hiomme kampanjoiden sisällöt yhdessä vastaamaan sen hetkistä tarvetta, Kärkkäinen kertoo. 

Kumppanukset ovatkin kolmen kuluneen vuoden aikana löytäneet markkinointiin Tammistoa hyödyttävän toimintamallin. 
– Kumppanuus markkinointitoimiston kanssa ei missään nimessä tarkoita sitä, että toimisto tekee kaiken. Olemme yhdessä löytäneet Tammiston markkinointiin äärimäisen hyvin toimivan yhteistyömallin, jossa Kärkkäisellä itsellään on erittäin iso rooli. Sparraamme toisiamme jatkuvasti, ja kehitämme asioita yhdessä, toteaa Faromedian projektipäällikkö Sanna Tapola.

”YHTEISTYÖ ON NOPEAA JA MUTKATONTA”

Faromedia on kannustanut Kärkkäistä kehittämään ja kokeilemaan digitaalisen median kanavia sekä tukenut kuntokeskuksen arjen pyörittämisessä. Paras tulos tähän mennessä on ollut Fit Tammiston tyytyväinen ja vauhdilla kasvanut asiakaskunta.
– Yhteistyö Faromedian kanssa on mutkatonta, nopeaa ja helppoa. Erityisen tyytyväinen olen uutiskirjeiden lähetykseen, johon itselläni ei olisi mitenkään resursseja, Kärkkäinen jatkaa.

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ: 

SUMUTORVI

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...