29.09.2021

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu.

Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan laadukkaasti, vastaa heidän tarpeisiinsa ja on hyvin tavoitettavissa. Asiakkaidemme mukaan markkinointikumppanilta toivotaan eniten osaamista, kehitysintoa ja proaktiivisuutta sekä luovuutta. 

Ketterää markkinointia ammattitaidolla ja luotettavasti 

Meitä majakanvartijoita ilahdutti erityisesti meitä kuvaavat adjektiivit:

  • ammattitaitoinen 87,5 %
  • ystävällinen 87,5 %
  • luotettava 75 %
  • hyödyllinen 62,5 %
  • ketterä 50 % 

Erittäin laadukas tai laadukas 

Kaikki asiakkaamme arvioivat tarjoamamme palvelun erittäin laadukkaaksi (50 %) tai laadukkaaksi (50 %). 

Vastaajista 62,5 % oli sitä mieltä, että palvelumme vastasivat heidän tarpeitaan erittäin hyvin. Myös loput 37,5 % arvioivat palveluidemme vastaavan hyvin heidän tarpeitaan. Asiakkaamme ovat myös tyytyväisiä saamaansa palveluun.

Kaikki kyselyyn vastanneet asiakkaamme haluavat jatkaa yhteistyötä myös jatkossa.

Asiakkaalta: 

”Kiitokset erittäin hyvästä työstä. Harvoin on mahdollista antaa asiakaskyselyissä vain parhaita mahdollisia arvosanoja, mutta olette sen ansainneet.”

SUMUTORVI

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Pantone on valinnut vuoden 2024 väriksi lämpimän ja kodikkaan Peach Fuzzin (13-1023). Peach Fuzz on herkullinen persikan sävy, joka Pantonen mukaan välittää viestiä ystävällisyydestä, välittämisestä, yhteisöllisyydestä ja yhteistyöstä. In seeking a hue that echoes our...

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...