29.10.2019

MISTÄ MEIDÄT ON TEHTY?

Yrityksiltä peräänkuulutetaan usein tarinaa, joka tekee siitä mielenkiintoisen ja helposti lähestyttävän. Faromedian syntytarinaan liittyy intohimo kasvuun ja kehittymiseen. Uuden oppimisen lisäksi meille majakanvartijoille tärkeitä asioita ovat iloisuus, aktiivisuus ja ystävällisyys. Lue lisää Faron tarinasta.

Syntytarinan lisäksi meitä ohjaavat majakanvartijoiden prinsiipit. Pujotimme nuo meille tärkeät asiat myös logoomme, jotta muistaisimme ne päivittäin arkisen, usein kiireisenkin työnteon ohessa. 

FA = FAST

Olemme nopeita tekemään, oppimaan ja kehittämään. Opimme mieluummin virheistämme kuin olemme tekemättä niitä. Haluamme oppia lisää ja kehittyä markkinoinnin ammattilaisina. 

RO = ROI

Meille markkinointi on investointi, jonka pitää maksaa itsensä takaisin. Mittaamme aina tuloksia, ja olemme kiinnostuneita siitä, miten onnistumme. 

ME = MAJAKANVARTIJAT JA KUMPPANIVERKOSTOMME

Faromedian yhteistyö- ja kumppaniverkosto on vertaansa vailla. Jaamme verkostossamme osaamistamme, kehitämme yhdessä palveluitamme, eikä kukaan jänistä tiukan paikan tullen. 

MEDIA = KAIKKI KANAVAT

Nykyään kuka tahansa voi perustaa median, mutta me tiedämme myös, millainen sisältö toimii missäkin kanavassa. 

ROME = KAIKKI TIET VIEVÄT ROOMAAN! 

Logon keskellä oleva Rooma muistuttaa, että omasta hyvinvoinnista on huolehdittava. Hyvinvoivat ja tyytyväiset ihmiset tekevät tutkitusti myös parempaa tulosta. 

Jos arvomaailmamme kohtaavat, soita ja tule pyörähtämään vaikkapa kahville.

SUMUTORVI

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Peach Fuzz on Pantonen vuoden väri 2024

Pantone on valinnut vuoden 2024 väriksi lämpimän ja kodikkaan Peach Fuzzin (13-1023). Peach Fuzz on herkullinen persikan sävy, joka Pantonen mukaan välittää viestiä ystävällisyydestä, välittämisestä, yhteisöllisyydestä ja yhteistyöstä. In seeking a hue that echoes our...

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoäly ja ChatGPT ovat arjen työkaluja markkinoin­nissa 

Tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosia, kuten esimerkiksi Google-markkinoinnissa. Täysin puskista tekoäly ei siis ole markkinointiin ilmestynyt. ChatGPT ja muut sovellukset sen sijaan ovat tuoneet nopeasti uusia mahdollisuuksia alan ammattilaisille. Tekoäly...

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

CASE TUNTURI: KETTERÄÄ DIGIMARKKI­NOINTIA

Markkinointi on helppoa, kun yhteistyö ja kommunikointi toimivat.  Tunturi Oy Ltd kuuluu hollantilaiseen pyöräilyn jättiyhtiö Accell Groupiin. Accell Group valmistaa polkupyöriä useilla eri tuotemerkeillä ja tarjoaa upeita pyöräilykokemuksia polkupyöräilijöille....

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

OLEMME MUKANA ROOSA NAUHA -RINTAMASSA

Yksikin parantunut syöpä on merkittävä voitto, ja siksi me haluamme olla FC Hongan naisten kanssa mukana taistelussa syöpää vastaan. Tähän matsiin tarvitsemme kentälle lisää pelaajia. Haastamme myös sinut yhteiseen rintamaamme, mukaan Roosa nauha -keräykseen. Pienikin...

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

PUHTAUSALA-LEHTI SAI UUDEN VISUAALISEN KONSEPTIN

Puhtausala-lehden uudistus toteutettiin kuten puhtausalalla toimitaan – kustannustehokkaasti, ammattitaidolla ja suurella sydämellä.  Puhtausala-lehti on Puhtausala ry:n kustantama alan johtava ammattilehti Suomessa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se...

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

LUOTTAMUS ON KAIKEN A JA O

Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.  Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi. – Business...