05.03.2019

UUSI ILME ANTOI SIIVET RD VELHON STRATEGIALLE

Faromedia suunnitteli RD Velholle uuden visuaalisen ilmeen ja konseptin, jolla brändiä voidaan jatkossa johtaa hallitusti.

Tuotekehitykseen ja ohjelmistosuunnitteluun keskittynyt RD Velho on kasvanut vinhalla vauhdilla. Yritys luo älykästä maailmaa tuomalla näkemystä, teknologiaa ja uudistuksia asiakkaidensa liiketoimintaan. Viimeisimmän yritysoston jälkeen RD Velhon olemus haluttiin saada viestimään paremmin yrityksen strategiasta.


Faromedian ja RD Velhon pitkään jatkunut yhteistyö mahdollisti sen, että uudistus päästiin käynnistämään nopeasti. Yrityksen visio ja strategiset suuntaviivat avattiin perusteellisesti, ja ajatukset paketoitiin visuaaliseen muotoon.

– Visuaalisen ilmeen uudistuksen yhteydessä meille oli tärkeää, että saimme uudet liiketoiminta-alueemme näkymään yrityksen ilmeessä. Nyt RD Velhon visuaalinen ilme ja slogan istuvat erinomaisesti strategiaamme. Hyvän lopputuloksen lisäksi arvostan sitä, että saimme brändin johtamisesta uutta näkemystä ja meitä myös haastettiin rohkeasti ottamaan askeleita eteenpäin, kertoo RD Velhon toimitusjohtaja Mika Kiljala

VISUAALINEN KONSEPTI HELPOTTAA PÄIVITTÄISTÄ TYÖTÄ

Uudistuksessa RD Velholle tuotettiin selkeä visuaalinen konsepti, jolla yrityksen brändiä on jatkossa helpompi johtaa hallitusti. Erityisesti päivittäiseen työhön toivottiin helpotusta ja selkeyttä.

– Saimme selkeät raamit ilmeen toteuttamiseen, ja nyt meillä on hyvä ohjeistus, jolla saamme kaikki RD Velhon materiaalit näyttämään meiltä. Tämä helpottaa päivittäistä työskentelyä. Konseptissa on nyt myös enemmän syvyyttä kuin ennen, toteaa RD Velhon markkinointijohtaja Kaisa Ruotsala.

Uuden konseptin myötä RD Velhon visuaalinen maailma on päivästä toiseen strategian mukaista, selkeästi tunnistettavaa, ja sitä voidaan toteuttaa tehokkaasti.

SUMUTORVI

SISÄLTÖÄ KETTERÄSTI YRITYKSESI ERILAISIIN TARPEISIIN

SISÄLTÖÄ KETTERÄSTI YRITYKSESI ERILAISIIN TARPEISIIN

Ideoimme ja tuotamme monipuoliset sisällöt yrityksesi markkinointiin – verkkoon, printtiin ja sosiaaliseen mediaan. Ammattitaitoiset valokuvaajat kulkevat tarvittaessa matkassamme, joten valokuvaus ja erilaiset kuvitukset onnistuvat meiltä myös. Olemme valmiina...

TUOTA SÄÄNNÖL­LISESTI HAKUKONE­YSTÄVÄLLISTÄ SISÄLTÖÄ

TUOTA SÄÄNNÖL­LISESTI HAKUKONE­YSTÄVÄLLISTÄ SISÄLTÖÄ

Säännöllisesti tuotetun tekstisisällön rooli hakukonenäkyvyydessä on kasvanut jatkuvasti. Tuota siis säännöllisesti teknisesti laadukasta sisältöä, niin saat sivusi näkymään paremmin Googlen orgaanisissa hauissa. Lue majakanvartijoiden vinkit, kuinka pidät sisällön...

GOOGLE MY BUSINESS LISÄÄ YRITYKSESI NÄKYVYYTTÄ VERKOSSA

GOOGLE MY BUSINESS LISÄÄ YRITYKSESI NÄKYVYYTTÄ VERKOSSA

Jos et vielä ole perustanut yrityksellesi ilmaista Google My Business -tiliä, tee se nyt heti. Google My Business -profiilin avulla voit vaikuttaa siihen, miten yrityksesi näkyy Googlen hauissa ja Mapsissa. Luo uusi Google My Business -tili, ja täytä siellä...

KUVASUHTEET FACEBOOK- JA INSTAGRAM-MARKKINOINNISSA

KUVASUHTEET FACEBOOK- JA INSTAGRAM-MARKKINOINNISSA

Sosiaalisen median markkinointiin ei suinkaan kannata heitellä eri kokoisia kuvia summa mutikassa, vaan kuvat kannattaa tehdä aina Facebookin ja Instagramin ohjeistuksen mukaisesti. Näin varmistat, että mainoksesi toimivat tehtävässään niin hyvin kuin mahdollista....

FIT SKATTAN PALVELUT TALLENTUIVAT VIDEOLLE JA KUVIIN

FIT SKATTAN PALVELUT TALLENTUIVAT VIDEOLLE JA KUVIIN

Fit Skatta avattiin syksyllä 2019 ja Faromedia vastasi kuntokeskuksen ennakkomarkkinoinnista. Markkinointiyhteistyö on avaamisen jälkeen jatkunut tiiviinä. Yksi yhteinen toteutus talvella 2020 oli kuntokeskuksen esittelyvideon tuotanto. Videokuvausten yhteydessä...

FIT TAMMISTON JA FAROMEDIAN TIIVIS KUMPPANUUS TUOTTAA TULOSTA

FIT TAMMISTON JA FAROMEDIAN TIIVIS KUMPPANUUS TUOTTAA TULOSTA

Kuntokeskus Fit Tammiston ja Faromedian suunnitelmallisen ja tuottavan yhteistyön valtteina ovat nopeus sekä rohkeus kokeilla ja kehittää uutta. Faromedia on toiminut Fit Tammiston markkinointikumppanina kuntokeskuksen presalesvaiheesta, syksystä 2017...