05.03.2019

UUSI ILME ANTOI SIIVET RD VELHON STRATEGIALLE

Faromedia suunnitteli RD Velholle uuden visuaalisen ilmeen ja konseptin, jolla brändiä voidaan jatkossa johtaa hallitusti.

Tuotekehitykseen ja ohjelmistosuunnitteluun keskittynyt RD Velho on kasvanut vinhalla vauhdilla. Yritys luo älykästä maailmaa tuomalla näkemystä, teknologiaa ja uudistuksia asiakkaidensa liiketoimintaan. Viimeisimmän yritysoston jälkeen RD Velhon olemus haluttiin saada viestimään paremmin yrityksen strategiasta.


Faromedian ja RD Velhon pitkään jatkunut yhteistyö mahdollisti sen, että uudistus päästiin käynnistämään nopeasti. Yrityksen visio ja strategiset suuntaviivat avattiin perusteellisesti, ja ajatukset paketoitiin visuaaliseen muotoon.

– Visuaalisen ilmeen uudistuksen yhteydessä meille oli tärkeää, että saimme uudet liiketoiminta-alueemme näkymään yrityksen ilmeessä. Nyt RD Velhon visuaalinen ilme ja slogan istuvat erinomaisesti strategiaamme. Hyvän lopputuloksen lisäksi arvostan sitä, että saimme brändin johtamisesta uutta näkemystä ja meitä myös haastettiin rohkeasti ottamaan askeleita eteenpäin, kertoo RD Velhon toimitusjohtaja Mika Kiljala

VISUAALINEN KONSEPTI HELPOTTAA PÄIVITTÄISTÄ TYÖTÄ

Uudistuksessa RD Velholle tuotettiin selkeä visuaalinen konsepti, jolla yrityksen brändiä on jatkossa helpompi johtaa hallitusti. Erityisesti päivittäiseen työhön toivottiin helpotusta ja selkeyttä.

– Saimme selkeät raamit ilmeen toteuttamiseen, ja nyt meillä on hyvä ohjeistus, jolla saamme kaikki RD Velhon materiaalit näyttämään meiltä. Tämä helpottaa päivittäistä työskentelyä. Konseptissa on nyt myös enemmän syvyyttä kuin ennen, toteaa RD Velhon markkinointijohtaja Kaisa Ruotsala.

Uuden konseptin myötä RD Velhon visuaalinen maailma on päivästä toiseen strategian mukaista, selkeästi tunnistettavaa, ja sitä voidaan toteuttaa tehokkaasti.

SUMUTORVI

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

Sähkötekniikka-alalla toimiva Eurolaite sai helposti päivitettävät ja selkeät verkkosivut, joiden sisältö rakennettiin kattavan tuoteluettelon varaan. Eurolaitteessa oli tovi mietitty verkkosivujen perusteellista remonttia, sillä vanhat sivut olivat yksinkertaisesti...

ONNISTUNUT KUNTOSALIN MARKKINOINTI – TEE TÄMÄ JO ENNEN AVAAMISTA

ONNISTUNUT KUNTOSALIN MARKKINOINTI – TEE TÄMÄ JO ENNEN AVAAMISTA

Faromedia on ollut mukana avaamassa jo lähes 40 kuntokeskusta eri puolilla Suomea. Vuosien aikana on karttunut kokemusta, josta uudet kuntokeskusyrittäjät hyötyvät jatkuvasti.  Kaikkien kuntokeskusten avaaminen on ollut erilaista – jokaisessa projektissa on omat...

FIT NIITTYKUMPU AVATTIIN KORONA­RAJOITUSTEN KESKELLÄ

FIT NIITTYKUMPU AVATTIIN KORONA­RAJOITUSTEN KESKELLÄ

Faromedia on ollut kymmenen vuoden aikana mukana käynnistämässä lähes 40 kuntokeskuksen toimintaa eri puolilla Suomea. Tuorein Ole.Fit-kuntokeskus avattiin tammikuussa 2021 Espoon Niittykumpuun. Startti ei ollut historian helpoin – alueella on tiukka kilpailu ja...

AIKA ON SISÄLLÖN­TUOTANNON SUURIN KOMPASTUS­KIVI

AIKA ON SISÄLLÖN­TUOTANNON SUURIN KOMPASTUS­KIVI

Kukapa ei olisi joskus tuskaillut tekstin tuottamisen vaikeutta. Ei sitä synny lennosta aina ammattilaiseltakaan. Kysyimme Faromedian copywriteriltä, mitkä ovat isoimmat kompastuskivet sisällöntuotannossa, ja mitä tekee ammattilainen silloin, kun mustekynä on...

MITÄ ON HAKUKONE­MARKKINOINTI (SEM)?

MITÄ ON HAKUKONE­MARKKINOINTI (SEM)?

Hakukonemarkkinoinnin avulla markkinoija voi eri tavoin kasvattaa kävijäliikennettä, brändin tunnettuutta tai myyntiä verkossa. Usein hakukonemarkkinoinnista puhuttaessa voit kuulla vilahtavan termit SEM, SEA ja SEO. Näiden termien merkitykset menevät kuitenkin jopa...