Sumutorvi

GOOGLE MY BUSINESS LISÄÄ YRITYKSESI NÄKYVYYTTÄ VERKOSSA

GOOGLE MY BUSINESS LISÄÄ YRITYKSESI NÄKYVYYTTÄ VERKOSSA

Jos et vielä ole perustanut yrityksellesi ilmaista Google My Business -tiliä, tee se nyt heti. Google My Business -profiilin avulla voit vaikuttaa siihen, miten yrityksesi näkyy Googlen hauissa ja Mapsissa. Luo uusi Google My Business -tili, ja täytä siellä...

KUVASUHTEET FACEBOOK- JA INSTAGRAM-MARKKINOINNISSA

KUVASUHTEET FACEBOOK- JA INSTAGRAM-MARKKINOINNISSA

Sosiaalisen median markkinointiin ei suinkaan kannata heitellä eri kokoisia kuvia summa mutikassa, vaan kuvat kannattaa tehdä aina Facebookin ja Instagramin ohjeistuksen mukaisesti. Näin varmistat, että mainoksesi toimivat tehtävässään niin hyvin kuin mahdollista....

FIT SKATTAN PALVELUT TALLENTUIVAT VIDEOLLE JA KUVIIN

FIT SKATTAN PALVELUT TALLENTUIVAT VIDEOLLE JA KUVIIN

Fit Skatta avattiin syksyllä 2019 ja Faromedia vastasi kuntokeskuksen ennakkomarkkinoinnista. Markkinointiyhteistyö on avaamisen jälkeen jatkunut tiiviinä. Yksi yhteinen toteutus talvella 2020 oli kuntokeskuksen esittelyvideon tuotanto. Videokuvausten yhteydessä...

FIT TAMMISTON JA FAROMEDIAN TIIVIS KUMPPANUUS TUOTTAA TULOSTA

FIT TAMMISTON JA FAROMEDIAN TIIVIS KUMPPANUUS TUOTTAA TULOSTA

Kuntokeskus Fit Tammiston ja Faromedian suunnitelmallisen ja tuottavan yhteistyön valtteina ovat nopeus sekä rohkeus kokeilla ja kehittää uutta. Faromedia on toiminut Fit Tammiston markkinointikumppanina kuntokeskuksen presalesvaiheesta, syksystä 2017...

KUNTOKESKUS FIT PIETARSAARI SAI LENTÄVÄN LÄHDÖN 

KUNTOKESKUS FIT PIETARSAARI SAI LENTÄVÄN LÄHDÖN 

Faromedia oli mukana avaamassa seitsemää kuntokeskusta syksyllä 2019. Yksi näistä oli Fit Pietarsaari yrittäjänään Mari Holm. Hyvä ja toimiva yhteistyö siivitti Pietarsaaren ennakkomyynnin tavoitteeseensa.  Faromedia on viimeisen viiden vuoden aikana ollut...

PARANNA ­HAKUKONE­NÄKYVYYTTÄ­ SISÄLTÖJEN AVULLA

PARANNA ­HAKUKONE­NÄKYVYYTTÄ­ SISÄLTÖJEN AVULLA

Nappaa käyttöösi vinkit, joilla saat verkkosivujen sisällöt näkymään paremmin Googlessa. Säännöllinen ja laadukas sisällöntuotanto on tärkeintä – Googlen lisäksi myös asiakkaasi rakastavat sitä!  Rakenna sivuistasi avainsanakartta, jossa on määritelty esimerkiksi...

DIGI­MARKKINOINNIN SANASTO

DIGI­MARKKINOINNIN SANASTO

SEO, SEM, CTR, avainsanakartta ja mitä kaikkia niitä nyt on… toisinaan voi olla vaikea pysyä perässä, kun digitoimiston väki intoutuu puhumaan rakkaasta lapsestaan. Alla lyhyt digimarkkinointi-suomi-sanakirja, jotta erotat jatkossa SEO:n ja SEM:in toisistaan. ...

MISTÄ MEIDÄT ON TEHTY?

MISTÄ MEIDÄT ON TEHTY?

Yrityksiltä peräänkuulutetaan usein tarinaa, joka tekee siitä mielenkiintoisen ja helposti lähestyttävän. Faromedian syntytarinaan liittyy intohimo kasvuun ja kehittymiseen. Uuden oppimisen lisäksi meille majakanvartijoille tärkeitä asioita ovat iloisuus, aktiivisuus...

IRIS NUUTINEN AD:KSI FAROMEDIAAN

IRIS NUUTINEN AD:KSI FAROMEDIAAN

Iris Nuutinen aloittaa maaliskuussa Faromedian Art Directorina. Tuorein majakanvartija on monilahjakkuus, joka hallitsee suunnittelun, taittamisen ja kuvankäsittelyn lisäksi myös valokuvauksen. - Iriksen valoisuus, ystävällisyys ja osaaminen ovat juuri sitä, mitä...

UUSI ILME ANTOI SIIVET RD VELHON STRATEGIALLE

UUSI ILME ANTOI SIIVET RD VELHON STRATEGIALLE

Faromedia suunnitteli RD Velholle uuden visuaalisen ilmeen ja konseptin, jolla brändiä voidaan jatkossa johtaa hallitusti. Tuotekehitykseen ja ohjelmistosuunnitteluun keskittynyt RD Velho on kasvanut vinhalla vauhdilla. Yritys luo älykästä maailmaa tuomalla...

MIKSI SISÄLTÖMARKKINOINTI KANNATTAA?

MIKSI SISÄLTÖMARKKINOINTI KANNATTAA?

Taitavasti toteutetun sisältömarkkinoinnin avulla pienikin yritys voi näkyä suuresti. Siksi moni yritys on viime vuosina saanut sisältömarkkinoinnista oivan lisän markkinoinnin työkalupakkiinsa.  Sisältömarkkinointi on yksinkertaisuudessaan sitä, että nykyisille...

NÄIN KIRJOITAT HYVÄN BLOGIN

NÄIN KIRJOITAT HYVÄN BLOGIN

Hyvä sisältö houkuttelee lukemaan ja toimii verkossa magneetin lailla. Nappaa käyttöösi vinkit parempiin blogi- ja muihin tekstisisältöihin. 1. PIDÄ KIINNI PUNAISESTA LANGASTA Kirjoita vain yhdestä aiheesta kerrallaan. Jos kirjoitus alkaa rönsyillä, pilko se...

FIT VARKAUDEN ENNAKKO­MYYNTI­TAVOITE YLITTYI!

FIT VARKAUDEN ENNAKKO­MYYNTI­TAVOITE YLITTYI!

Faromedia toimi Fit Varkauden markkinointikumppanina kuntokeskuksen lanseerausvaiheessa kesällä ja syksyllä 2018. Ennakkomyyntitavoite ylittyi reippaasti, mihin vaikuttivat tehokkaan markkinoinnin lisäksi myös yrittäjän into sekä loppuun asti mietitty, selkeä...

NÄIN SAAT TULOKSIA SOME-MARKKINOINNISTA

NÄIN SAAT TULOKSIA SOME-MARKKINOINNISTA

Sosiaalinen media on ollut markkinoinnin työvälineistössä jo pitkälle yli kymmenen vuotta. Siitäkin huolimatta moni yritys ihmettelee edelleen, miksi markkinointi somessa näyttää enemmän haahuilulta kuin ammattimaiselta markkinoinnilta. Useimmiten tähän on syynä...

MIKÄ IHMEEN FARO?

MIKÄ IHMEEN FARO?

Faro tarkoittaa majakkaa. Sana juontaa juurensa antiikin ajan tunnetuimpaan Faroksen majakkaan, jonka valo johdatti merenkävijöitä Aleksandriaan jo ennen ajanlaskun alkua. Tarun mukaan Faroksen majakka – yksi maailman seitsemästä ihmeestä – toi kaupunkiin tietoa ja...

PARI POINTTIA POWERPOINTISTA

PARI POINTTIA POWERPOINTISTA

Tiesitkö, että maailmassa on arviolta 300 miljoonaa powerpointin käyttäjää, jotka tekevät päivittäin yhteensä noin 30 miljoonaa esitystä? Valitettavasti esityksistä suurin osa saa kuuntelijan vain odottamaan kuumeisesti esityksen päättymistä. Powerpoint on suunniteltu...

TULOKSIA VAI HAAHUILUA SOSIAALISESSA MEDIASSA? 

TULOKSIA VAI HAAHUILUA SOSIAALISESSA MEDIASSA? 

Näyttääkö yrityksesi markkinointi sosiaalisessa mediassa enemmän haahuilulta kuin tulokselliselta markkinoinnilta? Useimmiten ongelmana on suunnittelemattomuus ja olematon seuranta. Muita kompastuskiviä ovat yritysjohdon olematon tahtotila some-markkinointiin sekä...

MILLAINEN ON HYVÄ BRIIFFI?

MILLAINEN ON HYVÄ BRIIFFI?

Briiffi eli toimeksianto on yksi tärkeimmistä asioista markkinointiviestinnän toteutuksissa. Yhteistä briiffauskulttuuria kannattaa kehittää, sillä ”musta tuntuu” -briiffit johtavat ”mutu”-tuotoksiin, joilla valitettavasti saa vain ”mutu”-tuloksia. Siitä kärsivät...