Plaza Business Parkin ja Faromedian yhteistyö alkoi vuonna 2019 visuaalisen ilmeen ja Google-markkinoinnin uudistuksilla.
Business Park Manager Mari Lempiäinen Retta Managementista kertoo, että hän tarvitsee luotettavia asiantuntijoita oman työnsä tueksi.
– Business Park Managerina olen päivittäin tekemisissä sellaisten asioiden kanssa, minkä syvää asiantuntijuutta minulla ei itselläni ole. Faromedia on meille loistava markkinoinnin kumppani, jonka kanssa meillä on sama tavoite ja yhteistyö on helppoa ja saumatonta.
Yhteistyö alkoi graafisen ilmeen uudistuksella muutama vuosi sitten.
– Olen todella tyytyväinen Faromedian graafikon Iris Nuutisen kädenjälkeen. Meillä menee maut yksiin ja visuaalisen ilmeen uudistaminen onnistui erittäin hyvin.
Visuaalinen ilme näkyy muun muassa banderollina Kehä 3:lle, parkkitalon seinässä ja kaikissa sisäisissä ja ulkoisissa tiedotteissa. Lisäksi uudistettiin nettisivut ja oman kuvapankin sisältö.
– Ilme istuu tänne erinomaisesti ja projekti sujui ketterästi. Kaikki sujuu silloin, kun yhteistyökumppaniin voi luottaa. Luottamus ja helppous ovatkin ne argumentit, jotka minulle tulevat heti mieleen yhteistyöstä Faromedian kanssa.
Tuorein visuaalinen ilmentymä on Business Parkin vuokralaisille tarjolla oleva sähköauto, joka teipataan Plazaan ilmeeseen. Plazalaiset pääsevät kurvailemaan yhteiskäyttöautolla syksyn 2022 aikana.
Hyviä tuloksia Google-markkinoinnista
Lempiäinen kertoo, että on myös Google-markkinoinnin osalta Faromedian hellässä huomassa.
– Voin luottaa heihin sataprosenttisesti myös hakukonemainonnassa ja olemme saaneet siitä myös todella hyviä tuloksia. Aloitimme maltillisella budjetilla ja olemme sitä pikkuhiljaa hieman lisänneet.
Lempiäinen mainitsee arvostavansa sitä, että mainontaa kehitetään aktiivisesti eikä ainoastaan ladata rahaa Googleen. Faromedian Sanna Tapola vahvistaa, että Plazan Google-mainontaa optimoidaan jatkuvasti ja kerätyn datan avulla seurataan, mikä on järkevää ja kustannustehokasta.
– Teemme muutoksia kampanjoiden sisältöihin ja ehtoihin, jotta saamme yksittäisen klikin sivuille mahdollisimman edullisesti. Lisäksi Google-kampanjat on suunniteltu toimimaan niin, että ne tukevat asiakkaan ostopolkua parhaalla mahdollisella tavalla. Ja samalla pidämme huolta siitä, että verkkosivujen kävijät olisivat oikeasti potentiaalisia asiakkaita, eli myös klikkien laadulla on erittäin suuri merkitys, sanoo Tapola.
Lempiäinen kertoo, että datan avulla voi nähdä, että kontaktien määrä on lisääntynyt.
– Eikä pelkästään kontaktien määrä; pidän kirjaa siitä, kuinka moni tulee katsomaan tiloja ja ketkä näytössä käynneistä päätyvät sopimukseen. Luvuista näkee, kuinka paljon yhteydenottojen ja sitä kautta näyttöjen ja solmittujen sopimusten määrät ovat kasvaneet.
Yhteistyö tuo jatkuvasti lisäarvoa
Lempiäinen on yhteistyön aikana oppinut myös paljon itse muun muassa hakusanoista.
– Saan käyttööni myös haetuimmat hakusanat, jotta osaan hyödyntää niitä omissa sisällöissämme. Muun muassa tämä on todella konkreettista lisähyötyä, jonka saan yhteistyöstä Faromedian kanssa.
Toimiva palvelu on myös markkinoinnin raportointi, joka on luonteva osa kokonaisuutta.
– Faromedian Google-raportit tukevat hyvin yhteistyötäni omistajien kanssa. Saan Faromedialta esimerkiksi budjettiarvioon hetkessä ammattimaisen kommentin. Vastaukset tulevat aina nopeasti ja farolaisten toiminta on joka tilanteessa proaktiivista, päättää Lempiäinen.
Plaza Business Park tarjoaa vuokrattavia toimitiloja lähes kaiken kokoisille yrityksille. Vuosina 2011–2014 valmistunut Plaza on toiminnallisesti yhtenäinen toimistokokonaisuus, joka käsittää viisi toimistorakennusta ja pysäköintilaitoksen. Plaza tarjoaa vuokralaisilleen edustavat, modernit toimitilat erinomaisella sijainnilla sekä monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut.