18.02.2020

KUNTOKESKUS FIT PIETARSAARI SAI LENTÄVÄN LÄHDÖN 

Faromedia oli mukana avaamassa seitsemää kuntokeskusta syksyllä 2019. Yksi näistä oli Fit Pietarsaari yrittäjänään Mari Holm. Hyvä ja toimiva yhteistyö siivitti Pietarsaaren ennakkomyynnin tavoitteeseensa. 

Faromedia on viimeisen viiden vuoden aikana ollut lanseeraamassa noin 40 kuntosalia eri puolille Suomea. Ennen markkinoinnin käynnistämistä kuntokeskuksen ennakkomarkkinoinnille (presales) asetetaan tavoite, ja markkinointitoimet suunnitellaan tilanteen ja tavoitteiden mukaisesti. Näin toimittiin myös Pietarsaaressa, ja ennakkomyynnille asetettu tavoite täyttyi ennen kuntosalin avaamista. Markkinoinnin lisäksi sujuvaan starttiin vaikutti Ole.Fit-kuntokeskusketjun hyvin toimiva konsepti. 

”SUJUVAA YHTEISTYÖTÄ KUNTOSALIN MARKKINOINNISSA”

Holm on tyytyväinen, että myyntitavoitteet saavutettiin ja yhteistyö markkinoinnin parissa oli kaikin puolin sujuvaa koko presalesajan.
– Meitä kuunneltiin ja kannustettiin koko ajan. Erityisen tyytyväinen olin siihen, kuinka saimme koko ajan lisätietoa markkinoinnista ja sen onnistumisesta. Pietarsaarelaiset kiinnostuivat kuntokeskuksestamme todella isosti, kiitos hyvän markkinoinnin! 

Kuntokeskuksen hyvin toimineen markkinoinnin lisäksi Holm kokee oppineensa markkinoinnista kuluneen vuoden aikana. 
– Erityisesti sen, että jatkuva markkinointi on kuntosalitoiminnassa todella tärkeää, Holm nauraa. 

Fit Pietarsaari ja Faromedia ovat jatkaneet yhteistä markkinontimatkaansa myös ennakkomarkkinointiajan jälkeen. 
– Suosittelen Faromediaa kumppaniksi myös muille avautuville ja toiminnassa oleville kuntokeskuksille, Holm huikkaa. 

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ: 

SUMUTORVI

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

Sähkötekniikka-alalla toimiva Eurolaite sai helposti päivitettävät ja selkeät verkkosivut, joiden sisältö rakennettiin kattavan tuoteluettelon varaan. Eurolaitteessa oli tovi mietitty verkkosivujen perusteellista remonttia, sillä vanhat sivut olivat yksinkertaisesti...

ONNISTUNUT KUNTOSALIN MARKKINOINTI – TEE TÄMÄ JO ENNEN AVAAMISTA

ONNISTUNUT KUNTOSALIN MARKKINOINTI – TEE TÄMÄ JO ENNEN AVAAMISTA

Faromedia on ollut mukana avaamassa jo lähes 40 kuntokeskusta eri puolilla Suomea. Vuosien aikana on karttunut kokemusta, josta uudet kuntokeskusyrittäjät hyötyvät jatkuvasti.  Kaikkien kuntokeskusten avaaminen on ollut erilaista – jokaisessa projektissa on omat...

FIT NIITTYKUMPU AVATTIIN KORONA­RAJOITUSTEN KESKELLÄ

FIT NIITTYKUMPU AVATTIIN KORONA­RAJOITUSTEN KESKELLÄ

Faromedia on ollut kymmenen vuoden aikana mukana käynnistämässä lähes 40 kuntokeskuksen toimintaa eri puolilla Suomea. Tuorein Ole.Fit-kuntokeskus avattiin tammikuussa 2021 Espoon Niittykumpuun. Startti ei ollut historian helpoin – alueella on tiukka kilpailu ja...

AIKA ON SISÄLLÖN­TUOTANNON SUURIN KOMPASTUS­KIVI

AIKA ON SISÄLLÖN­TUOTANNON SUURIN KOMPASTUS­KIVI

Kukapa ei olisi joskus tuskaillut tekstin tuottamisen vaikeutta. Ei sitä synny lennosta aina ammattilaiseltakaan. Kysyimme Faromedian copywriteriltä, mitkä ovat isoimmat kompastuskivet sisällöntuotannossa, ja mitä tekee ammattilainen silloin, kun mustekynä on...

MITÄ ON HAKUKONE­MARKKINOINTI (SEM)?

MITÄ ON HAKUKONE­MARKKINOINTI (SEM)?

Hakukonemarkkinoinnin avulla markkinoija voi eri tavoin kasvattaa kävijäliikennettä, brändin tunnettuutta tai myyntiä verkossa. Usein hakukonemarkkinoinnista puhuttaessa voit kuulla vilahtavan termit SEM, SEA ja SEO. Näiden termien merkitykset menevät kuitenkin jopa...