18.02.2020

FIT TAMMISTON JA FAROMEDIAN TIIVIS KUMPPANUUS TUOTTAA TULOSTA

Kuntokeskus Fit Tammiston ja Faromedian suunnitelmallisen ja tuottavan yhteistyön valtteina ovat nopeus sekä rohkeus kokeilla ja kehittää uutta.

Faromedia on toiminut Fit Tammiston markkinointikumppanina kuntokeskuksen presalesvaiheesta, syksystä 2017 lähtien.
– Kun Faromedia otti kuntosalin ennakkomarkkinoinnin hoitaakseen, tulosta alkoi syntyä saman tien, kertoo Fit Tammiston yrittäjä Riku Kärkkäinen

KETTERÄ JA HYVIN TOIMIVA YHTEISTYÖMALLI KUNTOSALIN MARKKINOINNISSA

Yhteistyö on tiivistynyt entisestään, kun kuntokeskuksen asiakasvolyymi ja palvelutarjonta on saatu kasvuun. Luottamuksellisessa ilmapiirissä on mahdollista myös kokeilla ja testata rohkeasti uusia konsepteja. 
– Jatkuva näkyvyys on meille tärkeää, ja Faromedia pystyy vastamaan nopeasti hektiseen markkinointirytmiimme. Hyödynnämme vuosikalenteria ja hiomme kampanjoiden sisällöt yhdessä vastaamaan sen hetkistä tarvetta, Kärkkäinen kertoo. 

Kumppanukset ovatkin kolmen kuluneen vuoden aikana löytäneet markkinointiin Tammistoa hyödyttävän toimintamallin. 
– Kumppanuus markkinointitoimiston kanssa ei missään nimessä tarkoita sitä, että toimisto tekee kaiken. Olemme yhdessä löytäneet Tammiston markkinointiin äärimäisen hyvin toimivan yhteistyömallin, jossa Kärkkäisellä itsellään on erittäin iso rooli. Sparraamme toisiamme jatkuvasti, ja kehitämme asioita yhdessä, toteaa Faromedian projektipäällikkö Sanna Tapola.

”YHTEISTYÖ ON NOPEAA JA MUTKATONTA”

Faromedia on kannustanut Kärkkäistä kehittämään ja kokeilemaan digitaalisen median kanavia sekä tukenut kuntokeskuksen arjen pyörittämisessä. Paras tulos tähän mennessä on ollut Fit Tammiston tyytyväinen ja vauhdilla kasvanut asiakaskunta.
– Yhteistyö Faromedian kanssa on mutkatonta, nopeaa ja helppoa. Erityisen tyytyväinen olen uutiskirjeiden lähetykseen, johon itselläni ei olisi mitenkään resursseja, Kärkkäinen jatkaa.

KUNTOSALIN MARKKINOINTI – ONNISTUMISIA JA YHTEISTYÖTÄ: 

SUMUTORVI

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

UUDISTA VERKKOSIVUT HELPOSTI, CASE EUROLAITE

Sähkötekniikka-alalla toimiva Eurolaite sai helposti päivitettävät ja selkeät verkkosivut, joiden sisältö rakennettiin kattavan tuoteluettelon varaan. Eurolaitteessa oli tovi mietitty verkkosivujen perusteellista remonttia, sillä vanhat sivut olivat yksinkertaisesti...

ONNISTUNUT KUNTOSALIN MARKKINOINTI – TEE TÄMÄ JO ENNEN AVAAMISTA

ONNISTUNUT KUNTOSALIN MARKKINOINTI – TEE TÄMÄ JO ENNEN AVAAMISTA

Faromedia on ollut mukana avaamassa jo lähes 40 kuntokeskusta eri puolilla Suomea. Vuosien aikana on karttunut kokemusta, josta uudet kuntokeskusyrittäjät hyötyvät jatkuvasti.  Kaikkien kuntokeskusten avaaminen on ollut erilaista – jokaisessa projektissa on omat...

FIT NIITTYKUMPU AVATTIIN KORONA­RAJOITUSTEN KESKELLÄ

FIT NIITTYKUMPU AVATTIIN KORONA­RAJOITUSTEN KESKELLÄ

Faromedia on ollut kymmenen vuoden aikana mukana käynnistämässä lähes 40 kuntokeskuksen toimintaa eri puolilla Suomea. Tuorein Ole.Fit-kuntokeskus avattiin tammikuussa 2021 Espoon Niittykumpuun. Startti ei ollut historian helpoin – alueella on tiukka kilpailu ja...

AIKA ON SISÄLLÖN­TUOTANNON SUURIN KOMPASTUS­KIVI

AIKA ON SISÄLLÖN­TUOTANNON SUURIN KOMPASTUS­KIVI

Kukapa ei olisi joskus tuskaillut tekstin tuottamisen vaikeutta. Ei sitä synny lennosta aina ammattilaiseltakaan. Kysyimme Faromedian copywriteriltä, mitkä ovat isoimmat kompastuskivet sisällöntuotannossa, ja mitä tekee ammattilainen silloin, kun mustekynä on...

MITÄ ON HAKUKONE­MARKKINOINTI (SEM)?

MITÄ ON HAKUKONE­MARKKINOINTI (SEM)?

Hakukonemarkkinoinnin avulla markkinoija voi eri tavoin kasvattaa kävijäliikennettä, brändin tunnettuutta tai myyntiä verkossa. Usein hakukonemarkkinoinnista puhuttaessa voit kuulla vilahtavan termit SEM, SEA ja SEO. Näiden termien merkitykset menevät kuitenkin jopa...