11.06.2024

89 prosenttia lukijoista tyytyväisiä Puhtausala-lehteen

Lukijoiden mielestä Faromedian tuottama Puhtausala-lehti on tärkeä ammatillinen tiedonlähde ja lehteä luetaan monipuolisesti. Eniten lukijoita kiinnostaa uusi teknologia, tiede ja tutkimus. Lehden suositteluindeksi on peräti 60.

Alkuvuodesta 2024 toteutetun Puhtausala-lehden lukijakyselyn mukaan 89 prosenttia lukijoista on erittäin tai melko tyytyväisiä Puhtausala-lehteen. Kiitettävän arvosanan lehdelle antaa 66 prosenttia lehden lukijoista.

Lukijakyselyssä selvitettiin myös Net promoter Scoren (NPS) avulla, kuinka todennäköisesti lehden lukijat suosittelisivat lehteä ystävilleen tai kollegoilleen. Puhtausala-lehden suositteluindeksi nousi huikeaksi ollen 60.

Lue lisää lukijakyselyn tuloksista. 

Puhtausala-lehti on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä puhtausalan ammattilehti, jonka kustantajana on Siivoussektori Oy. Lehdessä jaetaan ammattitietoutta sekä esitellään alaa ja siellä työskenteleviä ihmisiä. Lehdessä kerrotaan myös alan innovaatioista, koulutuksesta, muista ajankohtaisista aiheista sekä Puhtausala ry:n jäsenlehtenä yhdistyksen toiminnasta. Puhtausala-lehti kuuluu aikakausmedioihin.

SUMUTORVI

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

NYT KANNATTAA SIIRTYÄ KÄYTTÄMÄÄN GOOGLE ANALYTICS 4:ÄÄ

Google korvaa Universal Analytics -version uudella Google Analytics 4 (GA4) -versiolla. Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Google Analyticsin Universal Analytics -versio (UA) lopettaa datan keräämisen verkkosivuilta 1.7.2023. Tämä tarkoittaa, että UA ei...

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

KETTERÄ MARKKINOINTIKAVERI ARJESSA MUKANA

Fit Kokkola ja Fit Kalajoki ovat kuntokeskuksia länsirannikolla, ja niitä pyöritetään suurella sydämellä. Faromedia on ollut Christel Viitasen apuna markkinoinnin alkumetreistä alkaen. Christel Viitanen perusti Fit Kokkolan vuonna 2020. Ennen avajaisia sali kävi läpi...

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

PUHTAUSALA X FAROMEDIA: MARKKINOINTIVIESTINTÄÄ VERKOSTONA

Markkinointiviestintää voi toteuttaa ketterästi ja tehokkaasti verkostomaisella toimintamallilla, jossa viestinnän toiminnot ostetaan palveluna. Puhtausala ry. ja Faromedia käynnistivät yhteistyönsä loppuvuodesta 2021, ja ovat tämän jälkeen hioneet yhteisen...

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

MIKSI GOOGLE MY BUSINESS -SIVU ON YRITYKSELLESI TÄRKEÄ?

Olethan jo ottanut Google My Business -sivuston tarjoamat ilmaiset keinot käyttöön? Google My Business -palvelun avulla parannat yrityksesi asiakaskokemustasi verkossa. Google on maailman käytetyin hakukone ja hallitsee noin 90 % koko maailman...

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

TYYTYVÄISTEN ASIAKKAIDEN MARKKINOINTI­TOIMISTO

Faromedia on ammattitaitoinen, ystävällinen ja luotettava markkinointitoimisto, jolla on tyytyväiset asiakkaat ja laadukas palvelu. Kysyimme asiakkailtamme, miten olemme onnistuneet. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan Faromedia palvelee asiakkaitaan...

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

AALTO ACCOUNTING SAI UUDEN GRAAFISEN ILMEEN JA VERKKO­SIVUT

Aalto Accounting sai uuden logon, ilmeen ja verkkosivujen lisäksi aimo annoksen uutta oppia projektin aikana. Kun opiskelijajärjestö KY Accounting vaihtoi keväällä nimensä Aalto Accountingiksi, oli logon, ilmeen ja verkkosivujen uudistaminen sille luontainen...