me

Faron tarina

Sana Faro tarkoittaa majakkaa. Faroksen majakka, yksi maailman seitsemästä ihmeestä, johdatti jo ennen ajanlaskun alkua merenkävijöitä Aleksandrian kaupunkiin. Tarun mukaan Faros toi kaupunkiin tietoa ja rikkauksia.

Faromedia - markkinoinnin majakka - tavoittelee asiakkailleen erinomaista ROI:ta (return of investment) välineinään rautainen liiketoimintaymmärrys ja pitkä markkinointikokemus. Tuotamme asiakkaillemme myös lisäarvoa – innostusta, tuoreinta tietoa, oppeja tai neuvoja – kaikissa kohtaamisissa.  

Me farolaiset eli ”majakanvartijat” pidämme asiakkaiden lisäksi huolta omasta sisäisestä valostamme - intohimosta, uuden oppimisesta, ilosta, aktiivisuudesta ja ystävällisyydestä. Arvostamme samoja ominaisuuksia myös asiakkaissamme ja yhteistyökumppaneissamme. 

Uskomme, että tapamme toimia valaisee yrityksesi markkinointimatkan ja erottaa meidät muista toimijoista.